


Για εμάς κάθε ζευγάρι είναι ξεχωριστό και κάθε μωράκι μοναδικό!
Γιατί, όπως μας γράφουν η Ε. και ο Δ., τα παιδιά είναι ένα δώρο, το ομορφότερο!
Κύριε Μαντούδη, σας ευχαριστούμε που μας χαρίσατε το ομορφότερο δώρο της ζωής μας!!!!
“ΤΗΝ ΜΠΕΜΠΑ ΜΑΣ”!!!!
Είμαστε πολύ ευτυχισμένοι και χαρούμενοι που την κρατάμε στην αγκαλιά μας.
Ο Κύριος Μαντούδης είναι πολύ καλός επαγγελματίας και πάρα πολύ καλός ΆΝΘΡΩΠΟΣ.
Μετά από 2 αποτυχημένες εξωσωματικές και είχα κάνει με τον προηγούμενο γυναικολόγο μου, με τον κύριο Μαντούδη και τους εξαιρετικούς εμβρυολόγους έμεινα έγκυος με την πρώτη προσπάθεια.
Στον Κύριο Μαντούδη και σε όλη την ομάδα στο Γέννημα βρήκαμε αυτό που θέλαμε: ανθρωπιά, στήριξη, καλή συμπεριφορά από τον 1ο ραντεβού που κάναμε.
Το Γέννημα είναι πλέον οικογένειά μας!!!!
Ευχαριστούμε τον Κύριο Κουντάρα, την Κυρία Τσουμπού, τις μαίες και όλο το προσωπικό για την στήριξη και τις συμβουλές που μου δίνατε σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου!!!!
Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!
Δ 45 ετών και Ε 42 ετών
Τους ευχαριστούμε για τα όμορφα λόγια τους, είμαστε σίγουροι ότι θα δώσουν θάρρος και ελπίδα και σε άλλα ζευγάρια που προσπαθούν και φοβούνται ίσως να κάνουν εξωσωματική ή έχουν χάσει το κουράγιο τους!
Να τους ζήσει η μπέμπα τους, πάντα με υγεία και χαρά!




