Η νέα χρονιά ξεκίνησε με γλυκές ευχές από τον Σ και τη Μ που κρατάνε πλέον στην αγκαλιά τους τα διδυμάκια τους!
Να τους ζήσουν και να τα δουν να μεγαλώνουν με υγεία και χαρά στη ζωή τους!
Αγαπητέ κε. Μαντούδη και αγαπητά μας κορίτσια,
Η νέα χρονιά μας βρήκε να κρατάμε στην αγκαλιά μας αυτά τα δυο αγγελούδια που χάρη σε εσάς φέραμε σ’ αυτόν τον κόσμο!
Δεν έχουμε λόγια να σας ευχαριστήσουμε για αυτό το θαύμα που μας συνέβη!
Καλή και Δημιουργική Χρονιά!
Ευχόμαστε να κάνετε πολλά-πολλά ζευγάρια τόσο ευτυχισμένα!
Διδυμάκια & Σ & Μ