

Κάποιες φορές τα πιο μεγάλα θαύματα ξεκινούν από μια μικρή σπίθα ελπίδας…
Σήμερα κρατάμε στην αγκαλιά μας το μωρό μας και ακόμα δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε πως αυτό το όνειρο έγινε πραγματικότητα.
Ένα όνειρο που για εμάς και την δική μας ιστορία κουβαλούσε αγωνία, δάκρυα, φόβο, προσμονή… αλλά τελικά γέμισε φως, ζωή και απέραντη αγάπη.
Μέσα από την καρδιά μας θέλουμε να σας πούμε ένα τεράστιο “ευχαριστώ”.
Στον υπέροχο γιατρό μας, στους εξαιρετικούς εμβρυολόγους και στις τόσο ζεστές και ανθρώπινες μαίες που στάθηκαν δίπλα μας σε κάθε στιγμή αυτού του ιερού ταξιδιού.
Δεν μας προσφέρατε μόνο επιστημονική γνώση και φροντίδα.
Μας προσφέρατε ανθρωπιά για ότι μας είχε συμβεί στο παρελθόν (θέματα υγείας) φανήκατε άνθρωποι πάνω από όλα και βάλατε στόχο, ότι τώρα ήρθε η ώρα να κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε (δηλαδή να κάνουμε ένα μωράκι ), έτσι ακριβώς μας είπε ο κύριος Μαντούδης.
Μας χαρίσατε ελπίδα, δύναμη όταν φοβόμασταν και πίστη πως δεν γνωρίζουμε αν θα είναι με την πρώτη προσπάθεια ΟΜΩΣ, κάποια μέρα θα ακούσουμε μια μικρή καρδούλα να χτυπά για εμάς, μας κάνατε και το πιστέψαμε, σας πιστέψαμε, σας εμπιστευθήκαμε!
Και σήμερα… αυτή η μικρή καρδιά κοιμάται στην αγκαλιά μας. Με την πρώτη προσπάθεια με ανθρωπιά χωρίς καμία εκμετάλλευση!!!
Δεν υπάρχουν λόγια αρκετά μεγάλα για να περιγράψουν την ευγνωμοσύνη που νιώθουμε για όλους σας.
Θα είστε για πάντα μέρος της ιστορίας μας, γιατί χωρίς εσάς ίσως να μην υπήρχε αυτό το μικρό θαύμα που κρατάμε σήμερα στα χέρια μας.
Να είστε καλά να χαρίζετε ευτυχία !
Με όλη μας την αγάπη, την ευγνωμοσύνη και τη συγκίνηση…
Σας ευχαριστούμε που μας βοηθήσατε να γίνουμε γονείς. 🤍




